2012 m. sausio 27 d., penktadienis

Laisvas rašymas.

Tikriausiai šiandien iškenčiau didžiausią skausmą pasauly ir nė nesucypiau.
Taip, buvau pas kosmetologę.
Dabar sėdžiu raudona kaip... Nesvarbu. Bet jūs tikrai nenorit manęs matyti.
Juokauju.
Šiaip atrodau visai nieko. Visai. Nieko. Nesakau, kad gražiai.
Sakau, kad visai nieko. :D
Tai va.
Šiandien buvo žiauriai šalta.
Ir niekam tai neįdomu. Net man.
Gerai, gerai, gerai, laisvas rašymas. Rašau beleką kol sugalvosiu ką rašyti. Nu jo, hmmm, mhm, gerai, pagalvojau, kad man skauda galvą, bet man jos neskauda. Šūdas. Watafak. Ed Sheeran, Ed Sheeran.
Wait.
ED SHEERAN!!!
Omg, omg, omg. Myliu jį, myliu jį, myliu jį. Ryžas prie ryžo.
Žodžiu, va jis.
Šiaip, manau, kad jis galėtų apsiskusti, bet sako, kad kai apsiskuta atrodo kaip 12 metų vaikas ir tada aš galvoju, kad man tiktų. :DD
Kai parodžiau jį mamai, ji pasakė:
- Neee. Jis toks durnas atrodo ir kaip ryža kiaulė.
Tada aš:
- (-.-)
Tada mama:
- Va, man tokie patinka:

Ir tada aš:
- Mama... (-.-)

Aš tikriausiai išprotėsiu. Dar šiandien vienas klasiokas ( neslėpsim, Vaniūčas ) pasakė, kad aš ryža kiaule. Ar tai turi kažką bendro? O.o
Laisvas rašymas vėl, nuuuu, mhm.
AI.
Prisiminiau, kad Freak's Vlogs įkėlė šnd naują vlog'ą. Einu žiūrėt.
Čiao.
Karol.
:)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą