2012 m. balandžio 7 d., šeštadienis

Hey there. :D

Hey there. 
Kooookia ilga mano savaitė buvo... Todėl nerašysiu be reikalo ir varom iš karto prie...
Pirmadienis.
Sužinojau, kad tėvai išvaro naktį į darbą. Ir mama leido pasikviesti Danielę. Nuvarėm į parduotuvę prisipirkom visokių šūdų ( tarp jų ir Monster energy, bet daaug kavos ) Daug ką planavom nuveikti, na ir nuveikėm. Bet ne viską, ką planavom. Žodžiu, pažiūrėjom tris filmus ir nei vieno iki galo, per laidą "Bamba" susišaudėm numeriukų ir skambinėjom. Tarp jų ir Ostapenko paskambinom. ( Mes taip manom ) Šiaip dar spėjom ( taip, tikrai SPĖJOM. Greičiau Danielė ) apipilti mane ir mano patalynę kava, kurią aš 3 nakties skalbiau. Ir taaaaaip pasidarėm fotkių, iš kurių aš tik vieną įmetu. Patikėkit, jūs tikrai nenorit matyti kitų. 
Taip, mes labai išraiškingos. 
Kai jau pradėjo švisti žiaaaauriai laukėm Simpsonų. Aišku, paskutinę minutę užmigom. Vėliau žiauriai parinomės. :| 
Antradienis
Planavom su Daniele varyt į kiną, bet nieko neišėjo, tai nuvarėm į Sushi. Namo grįžom gana anksti, nes naktį (?) miegojom tik 2 valandas. Taigi. 
Palaukit, o kada buvo mano brolio gimtadienis? 
Neprisimenu. 
Trečiadienis
Trečiadienį buvau labai pikta ir nervinga. Aišku kaip dieną, susitikau su Daniele. Nuvarėm į max, kur ji man nupriko kavąąą. Ne šiaip sau. ^^
Ketvirtadienis
Po velnių, kas prisimena ką aš veikiau ketvirtadienį? 
Ak, taip, šokiai. Galim perbėgt prie penktadienio, nes nieko čia jau ir nebe pridursi. 
Penktadienis
12h ryto myniau į šokius, kur praleidau viiiiiisą dieną. Maždaug. Iki 7h vakaro. Buvo fun, nors šokau tik apie valandą. Šiaip planavau ( ir laaaaabai norėjau ) nuvaryti į ledo areną, bet Kamilė mus apšvietė, kad salė užrezervuota. Kažkaip dar po šokių vilkausi į akropolį, kur beveik nieko nemačiau. Ir tikrai, jei būčiau užsimerkus, būčiau nusmigus vietoj. 
Šeštadienis
Nieeeeko gero, namie kimarinu. Bet rytooooj! Varau pas močiūūūūūūtę Vėlykoms. Kaip fainai, negaliu. Tramparampampam. Ai ir dar, šiandien vos "neapsiverkiau", nes iš Facebook'o išsiregino mano fake draugelis Lukas. Va, kokia graži buvo jo fake nuotraukikė. 
Jei rimtai, tai jis Bertie Gilbert ir kuria vlogus. Dar ne visus spėjau pažiūrėti, bet faini tokie. :) 
Taigi, tėtis ( patys žinot, koks jis ) varo mane nuo kompo.
Sakau jums atia.
Ai, ir dar gražių artėjančių Vėlykų!
PinkMuffin*



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą