2012 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

Aš vėl čia? Nežinau...

Ooo, labas.
Žinau, kad laaabai ilgai nerašiau it t.t. Sorry. Visai pamiršus buvau, kad turiu tokį dalyką kaip blog'ą. Kurį, tikiuosi, vėl nemažai žmonių skaitys. 
Šiaip negalėčiau sakyti, kad kažkas labai pasikeitė. Beveik niekas. Gal tik tas dalykas, kad kitais metais ( mokslo ) aš dešimtokė. Ir devintą klasę gana gerai užbaigiau. Nesiskundžiu. Bet daugiau apie mokslus nei žodžio ( ar raidės...? ) nes dabar vasara! Kad ir kokia tragiška, bet vasara. Štai ir priežastis kodėl vėl nusprendžiau grįžti prie blog'o. Labai nėra ką veikti namie. Žinot, atsikeli, kompas, kompas, kompas, kompas, kompas, filmas, eini miegot. Ir taip visas tas lietingas dienas. Bet nors šiandien gana gera diena, todėl vakare 7 valandą mane galit rasti teatro aikštėj. Ten bus kažkoks renginys, tai pagalvojau vis šiek tiek pasirodysiu žmonėms. Bus einančių?
Ooo, svarbiausio dalyko nepasakiau ( neparašiau...? ) Man 16! Dabar galiu iškelta galva varyt į siaubo filmus ir "Panelės" žurnale skaityt sex failus. Ką aš ir anksčiau dariau. Hah. Jei įdomios dovanos, tai galiu pasakyt tik tiek, kad jos geros. Ne, nevardinsiu. Žmonės? 5 be manęs iš aš patenkinta. Juk būna visokių žmonių, kuriems sunku nusivilkti iki cafe kubu ir dar užkopti ( tik pamanykit! ) į antrą aukštą. Ir sunku pranešti, kad ne ateis. 
Ir jei yra kažkokių klausimų, kuriuos man norite užduoti anonimiškai, prašom! Visada laukiu. 
Šiaip šone paskelbsiu apklausą ar dar norit skaityti mano blog'us. Balsuokit. ;)
Tai tikriausiai trumpinu savo blog'ą ir sakau ( rašau...? )
Čiao!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą