2012 m. vasario 18 d., šeštadienis

PinkMuffin, gimtadienis ir t.t.

Turiu vieną nuotraką iš Raimondos gimtadienio.
Labai smulkiai čia apie tą gimtadienį nepasakosiu, tik pasakysiu tiek, jog pralavinau savo UNO įgūdžius. :)
Sėdžiu dabar ir žiūriu į vieną tašką. Net nežinau ką jums papasakoti. Na, taip vakar buvau max ir akropoly. Su Daniele. Nusipirkau neblogą maikutę ir laaabai gražų žiedą. Bet tai man nuotaikos nepakėlė, kaip tikėjausi. Ir nors šiandien šeštadienis aš jau beveik padariau namų darbus. Truputį nesava jaučiuosi pastarosiom dienom. Negaliu susikaupti.
Bet va, vakar užsisakiau gražius akinių rėmelius. Panašius į RayBan'us. Ketvirtadienį turėčiau pasiimti. Taip pat užsirašiau į kirpyklą. Pagaliau! Bet ir tai man nė kiek nekelia nuotaikos. Bet rimtai. O kodėl turėtų? Nesu materialistė.
Kad ir kaip ten būtų, žinau kas man neduoda ramybės.
xoxo,
vis dar,
PinkMuffin

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą