2012 m. vasario 3 d., penktadienis

Sušiktas penktadienis. Part 1

Aš tai žinojau. Žinojau, kad neisiu penktadienį į mokyklą. Ir būčiau nėjus.
06:20
Išgirstu, kaip tėtis sako Rokui, jog galim toliau miegoti, nes neisim į mokyklą. Ačiū Dievui, pagaliau ramus penktadienis ir pagaliau turėsiu laiko nueiti į biblioteką.
07:21
- Karolina! Kelkis greitai! Lauke tik -14, eisi į mokyklą. Jumis taxas paims 07:30
Visi mano planai žlugo. Viltis nueiti į biblioteką paskendo dar savaitei, na, arba vienai dienai. O dar biologijos kontrolinis. Net neatsiverčiau knygos vakar. Ačiū, kietoms klasiokėms (KK) su kuriom praplepėjau per skype puse dienos.
Taigi, turėjau susiruošti per 9 minutes. O aš prausiuosi 20! Tai net nepavalgius išvariau iš namų. Dar girdžiu mamą sakant:
- Nu, o kepurės nesimausi?!
- O kam. Juk lauke "tik -14"
Išėjau. Aš susinervinusi. Neplautais plaukais, ir nevalgius. Thanks, mom.
07:50
Klasėj mūsų tik penki.
Aš viena Lietuvių kalboj, nes iš mano pogrupio daugiau nieko nėra.
11:15
Aš biologijoj. Kontro mes nerašom. Ačiū Dievui. Įpuola į kabinetą auklėtoja.
- Karolina! Skambino tavo mama, sakė, kad Rokui ( mano broliui ) blogai ir tu turi važiuoti namo. Ji tau neprisiskambina.
Išlekiu iš kabineto, rengiuosi, vos ne bėgu namo. Noriu paskambinti mamai, bet neturiu sąskaitos. Damn!
Skambina.
- Klausau? , - atsiliepiu.
- Kur tu esi??? . - mama.
- Einu namo. Prie vaikų pasaulio.
- Rokas su tavim?
- Ne, o kodėl turėtų būti?
- JUK TAU JĮ PARVEST REIKIA!!!!! BLET KAS ČIA DAROS SU TAVIM, ČIUOŽI Į ŠŪLĘ IR PARVEDI JĮ NAMO. MAN NESVARBU KAIP. TAXĄ IŠSIKVIESK!!!!!!!!!
- Nu, nerėk gal??? Iš kur aš pinigų taxui gausiu?
- Pasiskolink!
- Iš ko????!
- Man nesvarbu!
- Gerai. Aš parvesiu., - padedu ragelį.
Per tokią šūdiną pūga minu atgal į mokyklą. Atvarau visa raudona su nušalusiu veidu. Žvilgsniai.
Apžvelkim situaciją. Taip. Aš neturiu pinigų ( nebus taxo ) nėra kas man jų paskolintų ( nebus taxo ) ir neturiu sąskaitos paskambinti taxui ( nebus taxo ) Bet yra autobusai. Rokas neturi pravažiavimo. ( nebus autiko )
Teks eiti. Per tokį siaubingą vėją su Roku, kuriam skauda galvą. Užsidengiu veidą rankomis ir vos neverkiu, nes jau nebegaliu. Man gaila Roko, kuris sergantis turi eiti, nes aš kažkokia neatsakinga lepšė. Visi tai žino.
12:49
Namie. Sušalus, pavargus, apledėjus.
Skambina mama:
- Klausau.
- Parvedei Roką?
- Mhm.
- Žinok, Karolina, su tavim rytoj bus kita kalba. Tu pamatysi. Visi tie tavo išsišokinėjimai ir panašiai. Laukia rimta kalba.
*Laukite tęsinio*
( Neišgalvota, tikri įvykiai, vardai nepakeisti)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą