2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Pradžia. Nelabai kokia.


Būtent toks šiandien buvo mano rytas.
Sergu.
Angina mat.
Sako, operacijos gal būt reikės...

O dabar nuo pradžių. Aš - Karolina. Gal šiek tiek trumpiau - Karolė. Taip, būtent. :) Gyvenu jau 15 metus ir nesiskundžiu gyvenimu. Gerai, gal šiek tiek liūdžiu, nes DAR nėra sniego, o aš jau valgau penktos dienos šokoladinį kalendoriaus saldainį. Aišku, dabar dar ir skundžiuosi angina, bei žiauriu galvos skausmu.
Aš sakiau, kad nesiskundžiu gyvenimu?
Ha.
Tarp kitko, guliu šiandien lovoje ir  rezgu Kalėdinius planus. Va, išpuošiu balkono langus snaigėm ir kitokiomis mano orginaliomis nesąmonėmis... Galvoju, išsiųsiu Kalėdinius atvirukus daug kam šiais metais. Senelis, močiutė, kūma, draugė iš Šilalės, draugė iš Kaltinėnų... Yra dar  noričių gauti atvirukų? Pameskit man savo adresiuką ir gausit.
Noriu matyti šypsenas.
xoxo,
Karolė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą