2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Savaitės apžvalga. Ar dienos? O.o

So. Vėl penktadienis ir aš vėl rašau blog'ą. Na, šis penktadienis buvo ( ir yra ) smagesnis, nei praeitas. Visų pirma, tai buvau ledo arenoj. Haaa, buvo fun. Gailėkitės, kas nėjot.

Kadangi šiandien mano tėvų šešioliktos vestuvių metinės, buvau restorane. :) Sveikinimai jiems, nors nei mano mama, nei tėtis tikrai neskaito šito blog'o. ( Jokių skandalų, aš pasveikinau juos "gyvai" )

Ką aš dar nuveikiau šiandien? A, taip. Susipykau su Odeta. Buvo taip miela! Išsiaiškinau, kad esu:
1. Be papų.
2. Be šiknos.
3. Su xuj žino kokiais plaukais.
4. Kad manęs niekas "neimtų"
5. Kad turiu snukį.
Awwwww <3 

Kas dar? Hmm...
Oh, yes!
Kalėdos. Truputį nuobodžios, bet nieko. Dovanų gavau... Nesakysiu.
Ir dar apie Naujus. Jokių planų! Šakės. Praeitais metais jau sėdėjau su tėvais. Na, dabar sėdėsiu su tėvais, tetom ir pussesere... Fun. NOT!
Ir dar! Turbūt turėčiau kažką parašyt apie savo video. Na ką. Tai buvo tik lažybos. Ir aš laimėjau jas. :) Patiko jums tai ar ne, man dzin.

Ok, einu žiūrėt "Vienas namuose"
xoxo,
Karol.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą