2011 m. gruodžio 7 d., trečiadienis

Wata...?

Šiandien darysiu tinginįįįįįį. :P
Mmm. Kaip primena Kalėdas...
Beje, nesenai pabaigiau skaityti knygą "Skambutis" Dabar skaitau "Da Vinčio kodas" Wooooh. Žiauriai įdomi knyga ir nesvarbu, kad kai kurios frazės yra Prancūziškos. Žodžiu, jau skaitau 17 skyrių. Lyg tais. Einu pažiūrėti. Beveik atspėjau. Skaitysiu 15. :D
Nukrypsiu nuo temos ( vėl ) ir pasakysiu, kad vakar nugirdau, kaip mama šnekėjo su močiute per skype ( nes ši yra New York'e ) Mama sakė, kad yra visai patenkinta mano trimestru. Hą. Už tai šiandien atsikėlusi turėjau išklausyti šiokio tokio moralo. Kaip tai suprasti? Mano trimestro vidurkis būtų 0,2 balais aukštesnis, jei ne prakeiktos vokiečių ir istorijos mokytojos. Aš jau jas už'spam'inau savo žinutėm dėl tų devynetų. Ir neatrašo. Abi. Nu negaliu, kaip nervina mane tokie dalykai.
Atrodo, pagaliau sulaukiau sniego. Bet ne Klaipėdoje. Šilalėje, pas mano senelį. ^.^
Sveikinu šilaliečius su pirmuoju siengu. Jei tai pirmas. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą