2012 m. kovo 3 d., šeštadienis

Daug įspūdžių, mažai laiko. :)

Pirmiausiai, tai su išsiilgtu pavasariu! :)
Turiu daaaaug naujienų savo frone, kurias jums, tikriausiai, bus įdomu išgirsti. Tad gal aš nelaužysiu galvos ir nekursiu šiam šeštadieniui temos.
Pirmiausiai norėčiau pasakyti, kad mūsų mokykloje kažkurią savaitę vokiečių pamokas vedė studentas Tobias. Buvo žiauriai fun, bet jis jau išvarė atgal į Vokietiją. O klasėj mergos pametusios galvą dėl jo. Bet už tai kokį žodžių testą apturėjom! Daug įspūdžių, mažai laiko.
Antra. Trečiadienį ateinu į vokiečių kalbos pamoką, galvodama, kaip mokytojai pasakyt, jog nebenoriu važiuoti į Vokietiją (Mainų programa - projektas) Ir mokytoja sako:
- Karolina, tau paskirta mergina guli ligoninėj, tai manau, kad gal kitais metais tau pavyks išvažiuoti.
Kaaaaip man palengvėjo. Tiesiog savanaudiška džiaugtis, kai kitas ligoninėj, bet. Iš tikro, privalau paminėti Danielę, kuri man iškniso smegenis su "minčių galia" Man rodos ji tikrai egzistuoja. ( Ne, aš ne apsinešus )
Tą patį trečiadienį nuvariau į šokius. Nieko nebuvo. Ak, kaip prasmingai praleidau laiką. NOT. :D
Ketvirtadienis. Na, mums nereikėjo į pamokas. Buvo projektinė diena. Tad atsikėliau puse dešimt. Nupėdinau iki Kamilės namų ir tada į šūlę. Projektą apie chemijos vandenį ( kažkas tokio ) pristatė Valerija ir Diana. Šaunuolės panos, negyriau dar. ;) Po šiek tiek nuobodžių projektų varėm su Valerija į max ir šiaip visai smagiai praleidom laiką. Žinant, kad aš nekenčiu ketvirtadienių, tai praėjusį užskaitau. Tikrai neblogas. Ai, palaukit, pamiršau pasakyti, kad atėjusi į šokius neatnešiau pinigų ir už tai man atskaitė šiokį tokį moralą, kurį jau nelabai gerai prisimenu. Kažkas su patalpų remontu, vagimis ir medžiais ir dar mano laisvalaikio praleidimu ir dar kažkas... Žodžiu. Čia jau įprasta ketvirtadieniui, so, nieko. Žmonės kartais net gi tušinukus pameta.
Penktadienis. Lengvai prastumtos pamokos. Tik 6 beje. Nėjau į tikybą. nes ( liaaaabai atsiprašau ) skubėjau į šokius. Kur buvau jau ne viena, o su Saule. Kalbant apie šokius, aš turiu susirasti ką nors, kas "manęs nepavestų, taip, kaip vienas žmogus iš mano šokių" Meldžiuosi, kad šokius pradėtų lankyti Danielė. Būtų žiauriai fun ir ji netingi šokti. Bet nežinau kaip bus. Sakė, atvarys, tikriausiai, ketvirtadienį arba dar kitą savaitę, pabandyti.
Tiesa, nusipirkau "Pildyk" kortelę. Keliems žmogams jau padalinau savo numerį, bet jei dar kam reikia tai į PM. Kortelę prikau šiaip dėl tėvų, nes man pigiau su jais susisiekti. Neatsišaudau.
O ką veiksiu šiandien?
Kadangi liaaaabai geras oras. Bent jau saulė šviečia, tai varysiu į Kaziuko mugę su Valerija.
So, tai tiek apie mano savaitę ir susirašysim šeštadienį. (arba ne, nes kaip žinot, Valerijos gimtadienis)
Žodžiu,
prasmingos dienos.
PinkMuffin.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą