2012 m. kovo 10 d., šeštadienis

Smegenų vingiai, branda ir savaitės įvykiai.

Labas rytas!
Kam rytas, o kam ne. :)
Atsikėliau 10:30. Nusiprausiau, išgėriau kavos ir nuėjau iš pašto dėžutės pasiimti naujausio "Panelės" žurnalo. Truputį užsiskaičiau ir tikrai buvau pamiršus, kad šiandien einu į Valerijos gimtadienį. Puoliau plauti galvos, ir užsidėti veido kaukę. Bet, kadangi, jau rašau čia, reiškia turiu laiko.
Savaitės įvykiai:
Pirmadienis: Hm, nieko ypatingo, buvau žiauriai apsimiegojusi ir po keturių pamokų išėjau namo. Galvą skaudėjo. Parėjus vos ne visą dieną pragulėjau lovoje.
Antradienis: Mokykla, pokalbis su Kamile per anglų pamoką, kaip aš "Per kovo 8-ąja negausiu nei vienos gėlės" Nebeprisimenu, ėjau į šokius ar ne. Atrodo ėjau. Buvom dviese su Raimonda. Kažką kūrėm, bet nežinau, nesąmonė man ten gavosi. Never again. :DD
Trečiadienis: Pirmos dvi pamokos - vokiečių. Turėjom rašyti žodžius, bet nerašėm. Taip, Daniele, minčių galia. Žinau, ką galvoji. Nėjau į šokius. Šiaip mes ten renkam naują grupę ( maždaug mano amžiaus ) Visai fainai. Būtų buvę dar fainiau, jei Danielė būtų lankius. Deje, atsirado jos "Tautiniai šokiai" Ką darysi. :D
Ketvirtadienis: Tramparampampam, vis dėlto gavau gėlių. Taigi. Btw, jos vis dar ant mano stalo ir nė kiek nenuvytusios. Kokios fainos gėlės! :D Buvau šokiuose. Atėjo nauja mergyčka ir jos vardas Karolina. Ta Karolina atsives dar vieną Karoliną. Bus fun. :D ( Tiems, kas nežino mano vardo. Aš irgi Karolina. -.- ) Šiaip parėjus iš mokyklos, buvau apšaukta tėčio. Jis audringai pavėrė mano kambario duris, metė man dramatiškai į veidą tabletes ir saušuko : "GERI!!" Kas pažįsta, ar yra matę mano tėti, žino, koks jis kartais gali būtų nevaldomas ir imtis tokių veiksmų, kaip mesti tabletas man į vedą. Buvo rimtai linksma. Ilgai juokiausi. :D
Penktadienis: Laaaaabai ilgai vakar užsitęsė diena. Btw, gavau 6 iš fizikos. -.- Ir skėliau Tomui per veidą. Na, taip, įpročiai. Asmeniškai, nemanau, kad esu gyvūnas, neturintis sielos. Asmeniškai, nemanau, kad esu ryža. Ir dar nemanau, kad iš manęs reikėtų tyčiotis ir prie mano vardo prirašyti žodžius like "No soul" Ir aš tikrai žinau, kas taip parašė. Labai džiaugiuosi, kad pirmadienį vyks tėvų susirinkimas. Mano mama asmeniškai pašnekės su kelių vaikinų tėvais ar mamomis. Tegu tramdo savo kvailus ir nė vieno smegenų vingio neturinčius vaikus. :)
Šeštadienis: Kaip jau sakiau, nuo pačio ryto ruošiuosi Valerijos gimtadieniui. Nupirkau laaaabai gražią dovaną, kurios nuotrauką įkelsiu tikriausiai rytoj.
Beje, jau turiu 7 sekėjus ir tai yra žiauriai fainai, + 700 peržiūrų.
Ir kadangi jau 13:13 turiu eiti nuo kompiuterio.
Prasmingos dienos, merginos.
Brandos jūsų smegenyse, vaikinai.
PinkMuffin.

2 komentarai:

  1. Nu jo, būna būna taip su vaikinais. bet kai žinai, kad esi daugiau verta už juos galima nusiraminti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aišku,. :) Bet tai kažkiek užknisa, kai antrus metus, kiekvieną mielą dieną tas pats per tą patį.

      Panaikinti