2012 m. kovo 31 d., šeštadienis

Permainingas? Teip.

Jaučiat atostogas?
O Pavasarį?
Jei taip, manau, aš jums pavydžiu.
Man nei Pavasaris, nei atostogos galvoj.
Rašau paskutinę ( ne, ne paskutinį kartą :D ) šio mėnesio dieną. Ir apibendrinant šį mėnesį... Na, taip. Vis dar užsidėdavau savo "apOką" ( žieminę striukę ) kurios nekenčiu, nešiojau pirštines ir bijojau rytais plauti galvą, kad šaaaaaltas vėjas "ne per pūstų"
Galim sakyti, kad mėnesį užbaigiu visai neblogai. Vakar buvau Vilniuj. Taip, yra labai daug nuotraukų, kurias turi Kamilė, kai tik atsiųs man, sukursiu atskirą temą ir sumesiu. :) Bet Vilniuj buvau su tikslu. Nežinau, ar žinot tokį dalyką, kaip "The human body exhibition"
Man pačiai buvo labai įdomu. Kad ir kažkiek šlykštoką, bet verta. Visokie plaučiai, smegenys, kraujagyslės, aortos, embrionai... Žodžiu. Daug ten visko. Po parodos ( kurią apėjom per maždaug 30 min ) mus nuvežė į centrą, kur davė 3 laisvas valandas. Kur buvom su panom? ( Danielė, Kamilė, Valerija, Urtė ir aš ) tai...


Į kurį galėjom nueiti ir Klaipėdoj, bet... Nesvarbu. Dar buvom...
Kur gėrėm skanią kavą.
Ir vėliau šiek tiek pasitrainiojom po miestą. ( Kur irgi ne mažai prisifotikinom )
O šiandien. Susitiksiu su Daniele ir varysim į šokius.
Apibūdinti šį mėnesį vienu žodžiu?
Permainingas. :)
Geros kovo pabaigos, o aš varau plauti galvą ir vis dar džiovinti ją su džiovintuvu. :D
Čiao!
Karolė. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą